Perkara
b
Kelemahan
a
Cadangan
b
Perkara
sunyi dan senyap
Kelemahan
ello... apa hal laman ni sunyi dan senyap sepi je...
Cadangan
Perkara
Kelemahan
header( 'Location: http://yourwebapps.com/WebApps/db-view.cgi?database=123382' ) ;
?>
Cadangan
Perkara
bab anak haram
Kelemahan
tiada kelemahan, memang budak yang buat ni dari keturunan anak haram, anak zina
Cadangan
Perkara
cuba ini
Kelemahan
mesti boleh tutup mulut punya....

http://www.kuasarm.com/?id=wtuah
Cadangan
Perkara
Kelemahan
Jadi lagi... takpe, kita rehat le sari dua
Cadangan
Perkara
Kelemahan
Awak ini memang tak ada kerja lain menganggu dan menyusahkan orang saja awak tahu.Kalau awak rasa awak ini hebat sangat ciptalah sesuatu yang boleh dibanggakan.
Cadangan
Perkara
Kelemahan


Cadangan
Perkara
Kelemahan
Hakikat UMNO sudah lemah sudah diketahui umum, sekarang dan akan datang siapa atau parti mana yang akan mengurus negara masih samar, kalau ia sekalipun pakatan pembangkang (katakan,, nak katakan PAS secara total adalah mustahil)adakah mereka inni akan buat lebih baik dan dasar2 islam yang dituntuk umat islam akan dapat dijalankan. Sedangkan dalam pakatan ada DAP yg dari dulu memusuhi islam. Apakah saudara-saudari yakin dengan mereka mampu memenuhi syariat islam yang diia-iakan. Tak perlu pergi lebih jauh lihat saja di selangor apa dah jadi...asyik bertelagah dalamannya PAS dan DAP dalamnya x sekata..sememangnya macam tu mana boleh bersatu DAP kan memusuhi Islam. Belum lagi mentdbir negara keseluruhannya. Kaji dahulu macamana mereka ini mampu membela orang islam kalau tidak suka dengan melayunya sudah tentu ada sekiranya ada bias dalam pentadbiran akan tidak disenangi pihak satu lagi...
Cadangan
Apa pun saya tidak yakin dengan pakatan pembangkang...biarpun BN tidak relevan masa sekarang namun jasanya sudah ada..memang le pakatan baru setahun jagung di selangor namun rajaunya penuh tahi...dan kesempatan inilah yang ditunggu pihak lain untuk melanyak semahunya...fikir2 je lah...andai sudah tidak mampu untuk bersatu di bawah satu payung usah dikesali keburukan yang mendatang kerana itu tangan2 kita sendiri. Usah dilaungkan kebenaran selagi diri sendiri penuh tahi...seandainya baru satahun mengisafi perbaiki diri sebelum melihat lebih jauh..
Perkara
Kelemahan
Padan muka UMNO kalah di Permatang Pasir. UMNO di penghujung hayatnya. Harap semua kita bersedia mendepani realiti ini.
Cadangan
Perkara
KERAJAAN BN DAH LAMA TIPU PENJAWAT AWAM...
Kelemahan
Kebelakangan ini banyak pusat-pusat tuition di Malaysia telah mengambilkira yuran pembayaran tuition berdasarkan 4 kali sebulan. Sekiranya terdapat kali-5 dalam bulan berkenaan, maka tuition kali ke-5 dibatalkan secara otomatik. Begitu juga dengan pusat perkembangan KUMON yang terkenal dari Jepun. Pembatalan kali ke-5 dalam sebulan berlaku di mana-mana dewasa ini tetapi kenapa kita sebagai penjawat awam terutamanya guru masih perlu bekerja pada hari tersebut tanpa dibayar gaji atau elauan tambahan.
Cadangan
Kerajaan perlu bayar gaji 13 bulan untuk setahun (52 minggu) + 1 bulan bonus....... Hidup BN, hidup Penjawat Awam, hidup PPP.........
Perkara
Orang dah tak cakap melayu bersatu !
Kelemahan
Kalau betul nak bersatu, bersatulah atas Islam bukan Melayu. Islam dengan Melayu, mana lebih penting ? Kita kena ingat bukan semua Melayu itu ISLAM. Islam bukan sekadar sembahyang, zakat, haji.. dll. Islam lebih luas dari itu.
Cadangan
Berjuang atas bangsa tak akan ke mana. China, india, pakistan, Amerika, Rusia semua kata bangsa mereka lebih baik. Yahudi kata bangsa mereka sahaja yang diredhai tuhan. Sampai bila isu bangsa ini akan selesai ? Pada masa yang sama, Islam kekal satu dan unggul. Kembalilah kepada jalan yang lurus... Jangan terlau bangga dengan bangsanya, tetapi banggalah dengan Islam yang diamalnya secara menyeluruh. Islam diredhai tuhan, bukan bangsa...
Perkara
Kelemahan
Betul ke PTK tahun 2009 ni merupakan yg terakhir? Mulai 2010 dah takde dah...
Cadangan
Perkara
Kelemahan
sikap orang kita terutamanya orang melayu macam saudara kita yang menulis tiru macam Yahudi ke apa ke..secara perbandingan di depan mata sekarang ditempat kita apa bezanya yang saudara cerita itu semua telah dihindari oleh pihak pembangkang dinegeri2 naungan PAS yang saudara sokong tu. Cuba jelaskan apa yang pihak pembangkan buat perubahan bagi sistem pentadbiran peringkat negerinya yang tiada sekatan oleh pihak persekutuan yang dihalalkan oleh perlembagaan pun. Lihat sendiri dan tanya diri sendiri...so apa semua tu..pi mai..pi mai tang tu jugak..cakap je lebih...kalu betul nak berubah ada cara lain yang lebih baik, kalau melayu berpecah mana mungkin kita semua dapat buat perubahan yang drastik..kena ingat buakn semua orang boleh bersatu atau bukannya mudah so cari jalan untuk bersatu dahulu sebelum mendesak..apa gunanya kalau menyalak kalau kita tidak bersatu...tak kemana2 pun..kalau adapun cuma digula-gulakan je.
Cadangan
Apapun tindakan kita semua hendaklah bersatu...kuatkan ukhuwah agama dan bangsa baru ada turning points untuk bergerak. Buat analisis dahulu jgn terikut sangat budaya tidak sihat yang dibawa sesetegah pihak untuk bertindak. memang ada rasionalnya tapi harus ingat bukan semua orang senang. Hari ini mungkin ye besok belum tentu ye jawapannya...
Perkara
DG44 T6
Kelemahan
Ada berita terkini pasa fasa 2 T6?
Cadangan
Perkara
KERAJAAN BN DAH LAMA TIPU PENJAWAT AWAM...
Kelemahan
SAHABAT KU SEKALIAN...

KETAHUILAH OLEH MU,

BAHAWA BONUS SEBULAN GAJI TU SEBENAR2NYA ADALAH HAK MUTLAK KITA...

TIDAKKAH ANDA TAHU DALAM SATU TAHUN ADA BERAPA MINGGU?
JAWAPANNYA = 52 MINGGU

52 MINGGU BAHAGI 4 MINGGU (1 BULAN)??
JAWAPANNYA = 13 BULAN

MENGAPA DALAM SATU TAHUN KITA HANYA DIBERI GAJI UNTUK 12 BULAN SAHAJA?? SEDANGKAN KITA BEKERJA SEBANYAK 13 BULAN??

KALAU BONUS SEBULAN GAJI, ITU BARU 0=0. (TIADA EXTRA SEBENARNYA)

UTK PENGETAHUAN UMUM, SISTEM 13 BULAN INI TELAH LAMA DIGUNAPAKAI OLEH KAUM YAHUDI!!!

SATU RENUNGAN,

CONTOH = TAHUKAH ANDA MENGAPA SYARIKAT2 GERGASI YAHUDI MENGGUNAKAN SISTEM BAYARAN 'MINGGUAN'???

RENUNG & FIKIR2 KAN LAH BAGAIMANA PUAK YAHUDI TELAH MENGELABUI FIKIRAN KITA SEMUA. MEREKA INI ADALAH GOLONGAN YG DISEBUT "KAPITALIS" DAN INI SEMUA YG DIKENALI SEBAGAI 'ODER BARU DUNIA'

SILA RUJUK RENCANA2 YG BERKAITAN DGN GOLONGAN KAPITALIS & ODER BARU DUNIA BAGAIMANA MEREKA TELAH MENJAJAH MINDA KITA..

Cadangan
SEBAR2KAN DAN SERING INGAT MENGINGATI, SUPAYA KITA SEMUA TIDAK TERUS DITINDAS OLEH MEREKA SERTA "SEKUTUNYA"...

YG PALING KITA TAKUTI IALAH "SEKUTU2NYA", KERANA GOLONGAN INI TELAH SEDIA ADA DI TIAP2 NEGARA, TAK TERKECUALI MALAYSIA!!

CARILAH, SIAPAKAH GOLONGAN INI??
Perkara
tunggu durian runtuh
Kelemahan
ada sesiapa terdengar risikan tentang bonus tahun ini.... Rm1000, 1/2 bulan gaji, 1 bulan gaji ..... atau tiada langsung? Sama-sama kita tunggu dan tungguuuuuuuuuu durian runtuh
Cadangan
biar bagi 12 bulan gaji sebagai bonus... siapa setuju????
Perkara
Buat pengodam laman ni
Kelemahan
Istilah yang lebih sesuai ialah "kau ni memang bangang" sebab kau memang tak reti bahasa. takde kerja lain ke ? Kau ingat ni laman seks ke ?
Cadangan
Siapa yang lebih pandai, guna kepandaian anda... kesan alamat penggodam ni. Siar alamat dia. Aku pun nak gi cari rumah dia. Aku nak baling bilik komputer dia dengan telur busuk. Bodo punya olang... silap.. bangang punya olang.
Perkara
TUHAN BARU SEMBAHAN MANUSIA
Kelemahan

Lupakan kedaulatan Sultan Perak. Lupakan kedaulatan Raja-raja. Semua ini adalah ciput. Semua kedaulatan ini tidak akan diambil kira dalam agenda globalisasi yang sedang berjalan saat ini.

Semua Tun, Tan Sri, datin, pak haji, ayatollah, padri, sami, rabbai atau apa sahaja bentuk manusia semuanya menjadi ciput dalam agenda baru yang sedang berjalan hari ini.

Tuhan baru telah muncul. Tuhan yang dibawa oleh sistem kapitalis. Tidak percaya? Sila renung dan periksa diri sendiri. Sistem ekonomi kapitalis telah menjadikan manusia berebut-rebut untuk mengumpul harta. Sistem ekonomi kapitalis telah melahirkan satu budaya sehingga umat manusia dalam dunia ini terlupa dan terlalai bahawa kita hanyalah transit di atas muka bumi ini.

Budaya kapitalis ini telah mencakupi semua aspek kehidupan manusia. Manusia moden kurun ke-21 telah dilalaikan untuk menjadi binatang konsumer yang mengguna dan mengumpulkan pelbagai "biji-biji saga" dan barangan kodi untuk mainan.

Manusia moden telah menjadi seperti toyol yang asyik bermain dengan biji-biji saga hingga terlupa bahawa tujuan hidup ini untuk mengenal diri sendiri dan melakukan kebaikan.

Sistem kapitalis telah membawa satu budaya dimana ia mengasak, meraba dan merangsang sifat jahat dalam diri manusia. Hukum induk ekonomi kapitalis - keuntungan maksimum telah melupuskan nilai baik yang sedia wujud dalam diri manusia.

Justeru, apakah kita hairan apabila kita terbaca dalam akhbar bagaimana pembekal susu tepung di tanah besar China telah membubuh melamin dalam tepung untuk dijual sebagai susu. Mereka menjual susu ini bukan kepada orang Sweden tetapi kepada bayi-bayi China, sanak-saudara mereka sendiri.

Justeru, apakah kita hairan apabila membaca berita di Sepanyol dan Portugal, ada pembekal minyak zaiton membubuh minyak hitam yang terpakai untuk dijual sebagai campuran minyak zaiton.

Justeru, apakah kita hairan apabila membaca bagaimana kontraktor Bumiputera yang bersunat dan selalu naik umrah telah membuat bangunan sekolah, bilik makmal dan hospital dengan menggunakan barangan tidak berkualiti dan akhirnya bangunan-bangunan ini runtuh?

Semua ini dilakukan kerana mereka hidup mengikut hukum dan budaya kapitalisme. Keuntungan maksimum adalah tuhan baru yang sedang disembah. Selama 30 tahun kebelakangan ini, tuhan baru ini muncul di serata pelusuk dunia.

Tuhan ini akan berada di mana sahaja wujudnya sistem ekonomi kapitalis, termasuk di Malaysia.

Tiga puluh tahun dahulu, air, api, jalan raya, hospital, bank, sekolah, universiti, telefon, radio, tv semua ini milik kita bersama. Semua ini hak milik negara, bermakna hak milik orang ramai. Tiba-tiba harta orang ramai ini telah diswastakan.

Siapa sebenarnya yang menelurkan dan mencadangkan dasar penswastaan ini? Dasar ini dimunculkan oleh pemikir kabel-kabel Illuminati. Para pemikir daripada pelbagai think tank (kumpulan pemikir) ini yang telah mengajukan agenda penswastaan kepada Bank Dunia dan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) sebagai satu usaha untuk apa yang mereka panggil cara untuk memperbaiki dan mengembangkan ekonomi di negara-negara sedang membangun.

IMF dan Bank Dunia menjadikan penswastaan ini sebagai dasar untuk diterima pakai. Negara Dunia Ketiga yang miskin, jika ingin meminjam dana dari bank-bank antarabangsa, diwajibkan menjalankan dasar penswastaan. Penswataan bermakna menjualkan harta hak milik orang ramai kepada kaum kapitalis antarabangsa.

Di belakang dasar penswastaan ini, para pemilik bank dari kabel Illuminati. Para pemilik bank yang telah mengumpulkan berbilion kertas dolar memerlukan pasaran pelaburan baru. Hukum ekonomi kapitalis mewajibkan kaum pemodal terus mencari pasaran baru.

Di Eropah barat, pasaran telah tepu. Maka kabel Illuminati telah mengarahkan Bank Dunia dan IMF memaksa buka seluas mungkin pasaran di negara Dunia Ketiga. Hasilnya, kita melihat harta negara kita air, telefon, tv, jalan raya, hospital, bangunan, bank semuanya bertukar tangan.

Apabila Perang Dingin tamat lihat apa yang telah terjadi kepada Rusia dan Eropah Timur. Negara-negara ini yang sedang mengamalkan sistem ekonomi sosialis telah diasak dan diserang. Rusia dipecah-pecahkan. Perang dicetuskan di Bosnia, di Kosovo, di Montenegro dan di Chechen semua ini perancangan licik untuk memaksa harta rakyat di Eropah timur dijual kepada kaum pemodal antarabangsa.

Sesudah dasar penswastaan diterima pakai, kita mula terdengar apa yang dikatakan "dunia tanpa sempadan". Dunia tanpa sempadan ini agenda Illiminati untuk melupuskan kedaulatan negara. Dunia tanpa sempadan bukan bererti orang Afrika boleh senang-senang masuk ke Eropah.

Dunia tanpa sempadan bukan bererti buruh rakyat Pakistan boleh masuk ke Jepun untuk mencari kerja.

"Tanpa sempadan" hanyalah untuk duit kaum pemodal masuk ke mana sahaja bagi memaksimumkan untung mereka. Modal antarabangsa ini tidak boleh diganggu-gugat ketika modal ini sedang mencari keuntungan maksimum di mana sahaja di dunia ini. Dunia tanpa sempadan hanyalah untuk para pelabur antarabangsa "bermain tikam dan berjudi" di pasaran saham negara-negara Dunia Ketiga.
Lihat apa yang berlaku di Asia Tenggara pada 1997. Lihat bagaimana kaum kapitalis antarabangsa telah menerobos masuk dan menekan negara-negara Asia Tenggara dan akhirnya banyak hospital kita terjual, telefon kita terjual, sistem pendidikan kita terjual.

Lihat Tesco, Carrefour, Giant, Courts, AIA, ING, Ikea, Burger King, MacDonald, Shell, Esso semua ini milik pemodal antarabangsa. Semua ini dipaksakan ke dalam pasaran kita melalui perjanjian Pertubuhan Perdagangan Dunia (WTO).

WTO memaksa negara Dunia Ketiga membuka pasaran untuk pemodal antarabangsa masuk mencari untung. Perjanjian ini adalah perjanjian terbuka yang berat sebelah sama seperti perjanjian-perjanjian East India Company yang telah dibuat oleh Sultan Johor dengan Raffles pada 1819, sama seperti perjanjian Sultan Kedah dengan Francis Light pada 1786, sama seperti Perjanjian Pangkor 1874 yang akhirnya Tanah Melayu jatuh ke tangan British.

Dari zaman penjajah dahulu, cita-cita kaum pemodal kapitalis ini untuk memiliki dunia ini tidak pernah padam-padam. Cita-cita kaum pemodal antarabangsa ini - untuk menjadikan umat manusia sebagai hamba - adalah manifesto Orde Baru Dunia.

Kabel-kabel Illuminati saban hari merancang. Hari ini semua strategi telah dirancang, semua telah disusun. Para pemilik bank di belakang Iluminati sedang dalam persediaan akhir untuk melahirkan apa yang mereka katakan Orde Baru Dunia.

Lihatlah nanti bagaimana kabel-kabel Illuminati ini akan memaksa Malaysia untuk menandatangani Perjanjian Perdagangan Bebas (FTA). Dalam perjanjian ini, tidak ada yang 'free' (percuma atau bebas). FTA ini akan memaksa kita terus membuka semua pasaran negara kita untuk kaum pemodal antarabangsa mencari keuntungan maksimum.

Orde Baru Dunia ini adalah dunia baru di mana kedaulatan negara tidak wujud lagi. Rancangan ini sedang diatur Kanada, Amerika Syarikat dan Mexico telah disatukan. Kemudian, seluruh selatan Amerika akan dijerut masuk. Eropah sedang bersatu ia akan menjerut masuk Afrika dan Timur Tengah. Asia akan dikepalai oleh Jepun yang akan menjerut semua negara di Asia.

Lihat sekarang, telah wujud Asean dan Apec untuk Asia, Kesatuan Afrika Union untuk benua tersebut, dan Kesatuan Negara Amerika Selatan untuk Amerika Latin. Semua ini adalah perancangan Illuminati. Semua ini direstui oleh kaum pemodal antarabangsa. Rancangan akhir mereka ialah untuk memastikan semua rakyat dunia ini akan tunduk kepada kuasa mereka.

Dalam masa yang tidak lama lagi, manusia akan dicap dengan mikrocip. Tidak percaya? Bukankah idea ini telah terkeluar dari mulut seorang pegawai polis Malaysia tiga tahun dahulu dan berita ini telah dilaporkan dalam Utusan Malaysia. Mikrocip ini untuk bayi yang baru lahir atas alasan untuk mengekori penjahat.

Tetapi hakikatnya mikrocip ini untuk mengawal semua umat manusia agar tunduk kepada sistem ekonomi kapitalis. Umat manusia akan taat bekerja dari jam 9 hingga 5 hanya bercuti Sabtu dan Ahad.

Jika sopan dan tekun, mereka akan dapat gaji untuk membeli kondo, i-pod, Kancil, kasut Prada, beg Luis Vuitton dan pelbagai jenis "biji-biji saga" yang dijanjikan.

Sila baca novel 1984 oleh George Orwell dan tontonlah filem Metropolis oleh Fritz Lang.

Ini semua bukan dongeng konspirasi. Ini bukan plot sebuah novel yang belum siap. Inilah hakikat politik dunia hari ini. Memahami politik dunia hari ini amat penting.

Cadangan
Jika kita gagal untuk memahami garis dan strategi Illuminati, maka kita tidak akan melawan. Jika tidak bangun melawan, maka umat manusia dalam dunia ini akan dijadikan hamba abdi.

INSAF2LAH DIRI... SELAMATKAN DUNIA...
Perkara
Tak payah ler nak bagi code html byk2
Kelemahan
Tak payah ler nak bg code html banyak2 sampai menyampah org tengok penuhi ruangan ni. Ruangan ni namanya forum...lebih kepada pandangan peribadi..bukannya nak dapat code html beribu2 tu..kalau ko nak code jugak...senaraikan dgn tujuan sekali tak yah la cut n paste jer..

Aku dah beragin satu badan bila laman ni dah 3kali di godam. Bagi la peluang cikgu2 ni nak berforum dan berperang di laman ni. kalau tak suka tak yah masuk laman ni.

Sejak akhir2 dah tak ramai masuk laman ni sebab setiap kali bukak penuh virus...mcm2 lagi la. Dah la politik di Malaysia ni mcm budak hingusan...korg nak apply dalam laman ni pulak ker..fikir2 la
Cadangan
Perkara
biaq pi kat dia...
Kelemahan
drpd dia godam kat pejabat ka, kat kementerian ka, atau angkat parang kat sekolah ka...
Cadangan
yg tak elok kita buat sempadan...
Perkara
Ini bukan godam
Kelemahan
Ini main cut and paste sahaja code html.
Piii lah
Cadangan
Kalau aku download kau pun dapat dosa kering
Perkara
BIARKAN...
Kelemahan
BIARKAN...
Cadangan
BIARKAN SILUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA...
Perkara
Kenape la bengong sangat woi..
Kelemahan
Tak payah ler nak hack laman ni...lantak la depa nak cakap apa pun...
Cadangan
Perkara
Kelemahan



type="text/javascript">(function() { var a=window;function f(e){this.t={};this.tick=function(d,b,c){var i=c?c:(new Date).getTime();this.t[d]=[i,b]};this.tick("start",null,e)}var g=new f;a.jstiming={Timer:f,load:g};try{a.jstiming.pt=a.external.pageT}catch(h){};a.tickAboveFold=function(e){var d,b=e,c=0;if(b.offsetParent){do c+=b.offsetTop;while(b=b.offsetParent)}d=c;d<=750&&a.jstiming.load.tick("aft")};var j=false;function k(){if(!j){j=true;a.jstiming.load.tick("firstScrollTime")}}a.addEventListener?a.addEventListener("scroll",k,false):a.attachEvent("onscroll",k); })();
content='text/html; charset=UTF-8' http-equiv='Content-Type'/>
content='true' name='MSSmartTagsPreventParsing'/>
content='blogger' name='generator'/>








3xToday.com - Sex Porn Adult Free










type="text/javascript">
if (window.jstiming) window.jstiming.load.tick('headEnd');















Thursday, August 27, 2009





Tokyo Hot k0264 - Juri Kobayashi






Format: AVI
Size: 641 MB
Time: 52 Minutes




http://ugotfile.com/file/382865/khik...sk0264.rar.001
http://ugotfile.com/file/382869/khik...sk0264.rar.002
http://ugotfile.com/file/382867/khik...sk0264.rar.003
http://ugotfile.com/file/382868/khik...sk0264.rar.004
http://ugotfile.com/file/382871/khik...sk0264.rar.005
http://ugotfile.com/file/382870/khik...sk0264.rar.006
http://ugotfile.com/file/382875/khik...sk0264.rar.007




http://www.megaupload.com/?d=KFJDRQ7W
http://www.megaupload.com/?d=6LER291F
http://www.megaupload.com/?d=02R1CU4L
http://www.megaupload.com/?d=VHPJO9NM
http://www.megaupload.com/?d=20LGZ8IY
http://www.megaupload.com/?d=6BKK04VB
http://www.megaupload.com/?d=F8J02T6Q




http://rapidshare.com/files/27225946...sk0264.rar.001
http://rapidshare.com/files/27225949...sk0264.rar.002
http://rapidshare.com/files/27226138...sk0264.rar.003
http://rapidshare.com/files/27226070...sk0264.rar.004
http://rapidshare.com/files/27226095...sk0264.rar.005
http://rapidshare.com/files/27226115...sk0264.rar.006
http://rapidshare.com/files/27225890...sk0264.rar.007




http://www.easy-share.com/1907513342...sk0264.rar.001
http://www.easy-share.com/1907513343...sk0264.rar.002
http://www.easy-share.com/1907513341...sk0264.rar.003
http://www.easy-share.com/1907513344...sk0264.rar.004
http://www.easy-share.com/1907513266...sk0264.rar.005
http://www.easy-share.com/1907513348...sk0264.rar.006
http://www.easy-share.com/1907513257...sk0264.rar.007




http://www.share-online.biz/download.php?id=DMT5O1PKQ6B
http://www.share-online.biz/download.php?id=M0G6O1PKZAA
http://www.share-online.biz/download...d=3VC7O1PK30N5
http://www.share-online.biz/download.php?id=CTNPP1PKXRT
http://www.share-online.biz/download.php?id=ZJFKO1PKPJI
http://www.share-online.biz/download.php?id=WVSXO1PK3W5
http://www.share-online.biz/download...d=WC72P1PKPAT7


Netload.in Werbung

http://netload.in/dateiYm58XLqG1l/kh...64.rar.001.htm
http://netload.in/datei0nIBygCYHf/kh...64.rar.002.htm
http://netload.in/dateiWRRPA95WCa/kh...64.rar.003.htm
http://netload.in/datei6PekyrzeqG/kh...64.rar.004.htm
http://netload.in/dateiD6FT21vf2V/kh...64.rar.005.htm
http://netload.in/dateil9OtOWYFEg/kh...64.rar.006.htm
http://netload.in/dateiIVYBIjpPpZ/kh...64.rar.007.htm




http://hotfile.com/dl/10962840/022d0...4.rar.001.html
http://hotfile.com/dl/10962955/e3921...4.rar.002.html
http://hotfile.com/dl/10963092/d945d...4.rar.003.html
http://hotfile.com/dl/10963207/0c1ce...4.rar.004.html
http://hotfile.com/dl/10963299/238af...4.rar.005.html
http://hotfile.com/dl/10963362/c4cea...4.rar.006.html
http://hotfile.com/dl/10963418/0f30c...4.rar.007.html



http://ul.to/o2ubwi/khikhicuoi.usk0264.rar.001
http://ul.to/wk5tgb/khikhicuoi.usk0264.rar.002
http://ul.to/6yq7l2/khikhicuoi.usk0264.rar.003
http://ul.to/q5xr9r/khikhicuoi.usk0264.rar.004
http://ul.to/0frcfz/khikhicuoi.usk0264.rar.005
http://ul.to/0jbt6o/khikhicuoi.usk0264.rar.006
http://ul.to/83pyol/khikhicuoi.usk0264.rar.007








Caribbeancom - Sexy and Cute - Mika Fukunaga






Format: WMV
Size: 675 MB
Time: 46 Minutes




http://ugotfile.com/file/382790/khik...sCamMF.rar.001
http://ugotfile.com/file/382791/khik...sCamMF.rar.002
http://ugotfile.com/file/382794/khik...sCamMF.rar.003
http://ugotfile.com/file/382792/khik...sCamMF.rar.004
http://ugotfile.com/file/382793/khik...sCamMF.rar.005
http://ugotfile.com/file/382796/khik...sCamMF.rar.006
http://ugotfile.com/file/382795/khik...sCamMF.rar.007




http://www.megaupload.com/?d=516YJ125
http://www.megaupload.com/?d=OPSVDKUX
http://www.megaupload.com/?d=LPUWYUK5
http://www.megaupload.com/?d=EAIV15VP
http://www.megaupload.com/?d=MZJY2PO5
http://www.megaupload.com/?d=UWL714PL
http://www.megaupload.com/?d=U319W7MX




http://rapidshare.com/files/27225713...sCamMF.rar.001
http://rapidshare.com/files/27225503...sCamMF.rar.002
http://rapidshare.com/files/27225711...sCamMF.rar.003
http://rapidshare.com/files/27225696...sCamMF.rar.004
http://rapidshare.com/files/27225535...sCamMF.rar.005
http://rapidshare.com/files/27225540...sCamMF.rar.006
http://rapidshare.com/files/27225514...sCamMF.rar.007




http://www.easy-share.com/1907511908...sCamMF.rar.001
http://www.easy-share.com/1907511914...sCamMF.rar.002
http://www.easy-share.com/1907511904...sCamMF.rar.003
http://www.easy-share.com/1907511915...sCamMF.rar.004
http://www.easy-share.com/1907511905...sCamMF.rar.005
http://www.easy-share.com/1907511895...sCamMF.rar.006
http://www.easy-share.com/1907511902...sCamMF.rar.007




http://www.share-online.biz/download.php?id=K05RM1PKWYK
http://www.share-online.biz/download.php?id=KACFJ1PKGA
http://www.share-online.biz/download.php?id=TYAGJ1PKCV
http://www.share-online.biz/download.php?id=2BSGJ1PK8Y
http://www.share-online.biz/download.php?id=EFKHJ1PK3G
http://www.share-online.biz/download.php?id=8EAIJ1PKJC
http://www.share-online.biz/download.php?id=8MVIJ1PKL6V


Netload.in Werbung

http://netload.in/dateiKz8OcGS6Th/kh...MF.rar.001.htm
http://netload.in/dateieOZqMnDr3N/kh...MF.rar.002.htm
http://netload.in/datei7h7xyBUE1y/kh...MF.rar.003.htm
http://netload.in/dateiUtTlvlQqYI/kh...MF.rar.004.htm
http://netload.in/dateiNY1cnY3x4Q/kh...MF.rar.005.htm
http://netload.in/dateilLTWfjqks0/kh...MF.rar.006.htm
http://netload.in/datei48KinfhfDt/kh...MF.rar.007.htm




http://hotfile.com/dl/10959594/4b024...F.rar.001.html
http://hotfile.com/dl/10959607/8b468...F.rar.002.html
http://hotfile.com/dl/10959631/1da17...F.rar.003.html
http://hotfile.com/dl/10959661/03e18...F.rar.004.html
http://hotfile.com/dl/10959698/3e9f2...F.rar.005.html
http://hotfile.com/dl/10959739/9f922...F.rar.006.html
http://hotfile.com/dl/10959756/ea7b4...F.rar.007.html



http://ul.to/wu259c/khikhicuoi.usCamMF.rar.001
http://ul.to/qs6ikh/khikhicuoi.usCamMF.rar.002
http://ul.to/z2ledw/khikhicuoi.usCamMF.rar.003
http://ul.to/3rhbq9/khikhicuoi.usCamMF.rar.004
http://ul.to/05he2v/khikhicuoi.usCamMF.rar.005
http://ul.to/mf2h7v/khikhicuoi.usCamMF.rar.006
http://ul.to/r0oxrm/khikhicuoi.usCamMF.rar.007








10musume.com - Aya






Format: WMV
Size: 859 MB
Time: 59 Minutes




http://ugotfile.com/file/382012/khik...0muAya.rar.001
http://ugotfile.com/file/382020/khik...0muAya.rar.002
http://ugotfile.com/file/382029/khik...0muAya.rar.003
http://ugotfile.com/file/382043/khik...0muAya.rar.004
http://ugotfile.com/file/382054/khik...0muAya.rar.005
http://ugotfile.com/file/382064/khik...0muAya.rar.006
http://ugotfile.com/file/382146/khik...0muAya.rar.007
http://ugotfile.com/file/382152/khik...0muAya.rar.008
http://ugotfile.com/file/382149/khik...0muAya.rar.009




http://www.megaupload.com/?d=RD0FEIYH
http://www.megaupload.com/?d=QLHXKYOI
http://www.megaupload.com/?d=5TSK6V9E
http://www.megaupload.com/?d=CXEAS7YV
http://www.megaupload.com/?d=6MTPG064
http://www.megaupload.com/?d=7D5BDG9V
http://www.megaupload.com/?d=9AKW8MUI
http://www.megaupload.com/?d=1ZAVRCL4
http://www.megaupload.com/?d=HZBJOK0U




http://rapidshare.com/files/27213210...0muAya.rar.001
http://rapidshare.com/files/27213179...0muAya.rar.002
http://rapidshare.com/files/27212791...0muAya.rar.003
http://rapidshare.com/files/27213246...0muAya.rar.004
http://rapidshare.com/files/27213243...0muAya.rar.005
http://rapidshare.com/files/27212855...0muAya.rar.006
http://rapidshare.com/files/27212853...0muAya.rar.007
http://rapidshare.com/files/27212864...0muAya.rar.008
http://rapidshare.com/files/27212967...0muAya.rar.009




http://www.easy-share.com/1907509281...0muAya.rar.001
http://www.easy-share.com/1907509276...0muAya.rar.002
http://www.easy-share.com/1907509275...0muAya.rar.003
http://www.easy-share.com/1907509282...0muAya.rar.004
http://www.easy-share.com/1907509257...0muAya.rar.005
http://www.easy-share.com/1907509283...0muAya.rar.007
http://www.easy-share.com/1907509279...0muAya.rar.008
http://www.easy-share.com/1907509280...0muAya.rar.009




http://www.share-online.biz/download.php?id=G9IRA1PK78B
http://www.share-online.biz/download.php?id=VK2SA1PKX2
http://www.share-online.biz/download.php?id=VSJSA1PKV2
http://www.share-online.biz/download...d=AA0TA1PKANUI
http://www.share-online.biz/download.php?id=OQKTA1PKQSN
http://www.share-online.biz/download.php?id=B7TYB1PK1J
http://www.share-online.biz/download.php?id=AS98B1PKTY
http://www.share-online.biz/download.php?id=G6PHC1PKNG
http://www.share-online.biz/download.php?id=0BIWB1PK3B8


Netload.in Werbung

http://netload.in/dateidHsTDF2iso/kh...ya.rar.001.htm
http://netload.in/datei5QkDJTOw6E/kh...ya.rar.002.htm
http://netload.in/datei2WCwTpzj96/kh...ya.rar.003.htm
http://netload.in/dateipvRUSBiMsZ/kh...ya.rar.004.htm
http://netload.in/dateil8tR5d4nXB/kh...ya.rar.005.htm
http://netload.in/dateiV846J5IMFx/kh...ya.rar.006.htm
http://netload.in/dateiFguesaOhDV/kh...ya.rar.007.htm
http://netload.in/dateiHvzZu3gYbV/kh...ya.rar.008.htm
http://netload.in/dateiHvzZu3gYbV/kh...ya.rar.008.htm
http://netload.in/dateivAq2ySs0ay/kh...ya.rar.009.htm




http://hotfile.com/dl/10959549/25587...a.rar.001.html
http://hotfile.com/dl/10959570/ffa03...a.rar.002.html
http://hotfile.com/dl/10959585/1c5b3...a.rar.003.html
http://hotfile.com/dl/10959611/9a86d...a.rar.004.html
http://hotfile.com/dl/10959641/550b5...a.rar.005.html
http://hotfile.com/dl/10959662/3960a...a.rar.006.html
http://hotfile.com/dl/10959697/163ad...a.rar.007.html
http://hotfile.com/dl/10959728/b9cdf...a.rar.008.html
http://hotfile.com/dl/10959760/a23b5...a.rar.009.html



http://ul.to/6i6b5z/khikhicuoi.us10muAya.rar.001
http://ul.to/jnl88o/khikhicuoi.us10muAya.rar.002
http://ul.to/16aflf/khikhicuoi.us10muAya.rar.003
http://ul.to/6x6m34/khikhicuoi.us10muAya.rar.004
http://ul.to/73te6f/khikhicuoi.us10muAya.rar.005
http://ul.to/28yc7v/khikhicuoi.us10muAya.rar.006
http://ul.to/tpbee5/khikhicuoi.us10muAya.rar.007
http://ul.to/yroys5/khikhicuoi.us10muAya.rar.008
http://ul.to/tb7vri/khikhicuoi.us10muAya.rar.009








1pondo - Drama Collection - Ai






Format: AVI
Size: 359 MB
Time: 44 Minutes




http://ugotfile.com/file/382251/khik...doDCAi.rar.001
http://ugotfile.com/file/382250/khik...doDCAi.rar.002
http://ugotfile.com/file/382253/khik...doDCAi.rar.003
http://ugotfile.com/file/382254/khik...doDCAi.rar.004




http://www.megaupload.com/?d=NSQ1LEBL
http://www.megaupload.com/?d=139DD4V0
http://www.megaupload.com/?d=8RAVBZ2Y
http://www.megaupload.com/?d=Q7B0RUOT




http://rapidshare.com/files/27215429...doDCAi.rar.001
http://rapidshare.com/files/27215189...doDCAi.rar.002
http://rapidshare.com/files/27215189...doDCAi.rar.003
http://rapidshare.com/files/27215161...doDCAi.rar.004




http://www.easy-share.com/1907509859...doDCAi.rar.001
http://www.easy-share.com/1907509849...doDCAi.rar.002
http://www.easy-share.com/1907509851...doDCAi.rar.003
http://www.easy-share.com/1907509844...doDCAi.rar.004




http://www.share-online.biz/download.php?id=N5PIE1PKPH
http://www.share-online.biz/download.php?id=9XGKE1PK7I1
http://www.share-online.biz/download.php?id=GC4LE1PKAJ
http://www.share-online.biz/download.php?id=QAOLE1PKDV


Netload.in Werbung

http://netload.in/datei9exONUfYXb/kh...Ai.rar.001.htm
http://netload.in/dateilVUdzBUaly/kh...Ai.rar.002.htm
http://netload.in/dateilIx9Jia9Le/kh...Ai.rar.003.htm
http://netload.in/dateiXo2n0vwnsY/kh...Ai.rar.004.htm




http://hotfile.com/dl/10958717/574d0...i.rar.001.html
http://hotfile.com/dl/10958718/0b9a1...i.rar.002.html
http://hotfile.com/dl/10959084/122da...i.rar.003.html
http://hotfile.com/dl/10959089/42d43...i.rar.004.html



http://ul.to/w15axx/khikhicuoi.1pondoDCAi.rar.001
http://ul.to/ulwoce/khikhicuoi.1pondoDCAi.rar.002
http://ul.to/q80dv0/khikhicuoi.1pondoDCAi.rar.003
http://ul.to/5h28lg/khikhicuoi.1pondoDCAi.rar.004








Sky High X - Collection Vol.2 - Kei






Format: AVI
Size: 698 MB
Time: 100 Minutes




http://ugotfile.com/file/381198/khik...l.2Kei.rar.001
http://ugotfile.com/file/381200/khik...l.2Kei.rar.002
http://ugotfile.com/file/381199/khik...l.2Kei.rar.003
http://ugotfile.com/file/381201/khik...l.2Kei.rar.004
http://ugotfile.com/file/381202/khik...l.2Kei.rar.005
http://ugotfile.com/file/381203/khik...l.2Kei.rar.006
http://ugotfile.com/file/381204/khik...l.2Kei.rar.007




http://www.megaupload.com/?d=EZ6MODT0
http://www.megaupload.com/?d=N43GDULZ
http://www.megaupload.com/?d=ICVZSKA0
http://www.megaupload.com/?d=BYOOCBIT
http://www.megaupload.com/?d=QJJ9PON9
http://www.megaupload.com/?d=7TQL7U36
http://www.megaupload.com/?d=2UUYHZIM




http://rapidshare.com/files/27203537...l.2Kei.rar.001
http://rapidshare.com/files/27203509...l.2Kei.rar.002
http://rapidshare.com/files/27203532...l.2Kei.rar.003
http://rapidshare.com/files/27203485...l.2Kei.rar.004
http://rapidshare.com/files/27203479...l.2Kei.rar.005
http://rapidshare.com/files/27203492...l.2Kei.rar.006
http://rapidshare.com/files/27203494...l.2Kei.rar.007




http://www.easy-share.com/1907506421...l.2Kei.rar.001
http://www.easy-share.com/1907506434...l.2Kei.rar.002
http://www.easy-share.com/1907506422...l.2Kei.rar.003
http://www.easy-share.com/1907506435...l.2Kei.rar.004
http://www.easy-share.com/1907506436...l.2Kei.rar.005
http://www.easy-share.com/1907506437...l.2Kei.rar.006
http://www.easy-share.com/1907506438...l.2Kei.rar.007




http://www.share-online.biz/download.php?id=DZDGS0PK0S9
http://www.share-online.biz/download...d=4M3HS0PKYTSD
http://www.share-online.biz/download.php?id=CTLHS0PKWB2
http://www.share-online.biz/download...d=KJ1IS0PKR9HZ
http://www.share-online.biz/download...d=1QIIS0PKTV4I
http://www.share-online.biz/download.php?id=MDZIS0PKONW
http://www.share-online.biz/download...d=DJDJS0PKE48O


Netload.in Werbung

http://netload.in/dateiRMS2TS3TNi/kh...ei.rar.001.htm
http://netload.in/dateiKZKJDhMzso/kh...ei.rar.002.htm
http://netload.in/datei8fgshUEJzm/kh...ei.rar.003.htm
http://netload.in/dateivhwSXG8rNW/kh...ei.rar.004.htm
http://netload.in/dateid1FdkS2pN7/kh...ei.rar.005.htm
http://netload.in/dateiTBuL6Vj50M/kh...ei.rar.006.htm
http://netload.in/dateioBVXsT6wga/kh...ei.rar.007.htm




http://hotfile.com/dl/10943176/b37e5...i.rar.001.html
http://hotfile.com/dl/10943235/93efc...i.rar.002.html
http://hotfile.com/dl/10943265/ac02b...i.rar.003.html
http://hotfile.com/dl/10943340/0bb43...i.rar.004.html
Cadangan
Perkara
Bawa Bertenang
Kelemahan
Baik korang tgk link nie...
http://www.kuasarm.com/?id=wtuah
Cadangan
Kompom release tension...
Perkara
pulak dah...
Kelemahan
apa nak jadi
Cadangan
posa wei!!
Perkara
Kelemahan
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
Cadangan
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
adaDD
V
Perkara
PK T6
Kelemahan
Sepatutnya perkara ini tidak timbul. Penyelaras T6 pada tahun 2007 jadi PK T6. Setiap Tingkatan ada Penyelaras. Ada kes dimana PK DG44 jadi PK T6 DG48. Adakah PK tadi jadi Penyelaras T6 pada tahun 2007? Nampak ada yang tak kena!
Cadangan
Perkara
PK Ting6 DG44
Kelemahan
Maklumbalas kepada isu ini...ini bermakna kita tidak professional dalam kerjaya. Kalau anda professional maka anda harus respek kepada org yang diamanahkan untuk mentadbir. Kes ini lebih kurang guru yang umur 50 tahun tapi masih di DG44 tak nak respek PK yang umur baru 45 tahun yang DG48 KUP (Time-based) sbb katanya dia lebih pengalaman dan lama dalam dunia pendidikan sedangkan kwn tu berada di DG41 lebih awal pada dia.

Ini yang susah bila ego menguasai diri. Bersikap professional lah barulah semua kerja akan berjalan lancar. jangan memandang pada umur tapi pandang pada ilmunya atau kesungguhan kerjanya...mungkin itu rezeki dia. Kalau Imam Shafie boleh diterima menjadi Mufti pada umur 20-an...maka apa masalahnye kita terima rakan guru kita yang muda menjadi ketua dan kita bantulah.
Cadangan